Jesteś lekarzem, doczekałeś się w końcu szansy na prowadzenie własnej działalności i nie wiesz, co zrobić, by skutecznie reklamować swoje usługi? Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że w branży medycznej istnieje wiele ograniczeń dotyczących promocji. Dlatego też najlepiej postawić na marketing internetowy, który jest najtańszym, najskuteczniejszym i najbezpieczniejszym sposobem na reklamę.
Fanpage? To nie dla mnie
Pierwszy grzech lekarza to dewaluacja nowoczesnych narzędzi promocyjnych. W dalszym ciągu wiele osób woli płacić ogromne pieniądze na nieskuteczne banery, niż założyć fanpage na portalu Facebook. Jeśli nie masz na to czasu, możesz zatrudnić firmę, która za niedużą opłatą nie tylko założy ale i poprowadzi Twój fanpage.
To bardzo istotne, by korzystać z wszelakich sposobów na złapanie kontaktu z potencjalnym pacjentem. Social media są miejscem takich spotkań. Internauci coraz częściej szukają porady za pośrednictwem Internetu, gdy dodatkowo ich znajomi na Facebooku polecają konkretne miejsce, bardzo możliwe, że także z niego skorzystają. W końcu placówka medyczna to nie sklep odzieżowy – nie ma sensu ryzykować swoim zdrowiem dlatego wybiera się tylko sprawdzone miejsca.
Nie bój się interakcji
Pod Twoimi postami pojawiają się komentarze? Nie wszystkie są adekwatne do treści posta lub nie wszystkie są przyjemne? Nie musisz bać się ewentualnej interakcji, ponieważ możesz skutecznie usuwać wpisy, które wykraczają poza sfery przyzwoitości. W razie większego problemu, możesz zgłosić użytkownika, który utrudnia Ci życie. Z kolei jeśli pacjenci zadają pytania w komentarzach, zawsze kieruj ich do wiadomości prywatnych lub zachęcaj do wykonania telefonu. Nie lekceważ ciekawskich – to oni najczęściej namawiają znajomych do skorzystania z usług, z których i oni już korzystali.
Dowiedz się więcej na temat marketingu medycznego https://nowoczesnylekarz.pl/realizacje/.